MODERN KADININ HAYATINDAKİ ZARAFET, LAIZA...
- nilufer99
- 30 Kas
- 1 dakikada okunur
Kadın saatlerinde dünya çapında dikkat çeken bir dönüşüm yaşanıyor. Minimalizm, zarafet ve işlevsellik kavramları yeniden tanımlanırken, bu dönüşümün Türkiye’deki öncü isimlerinden LAIZA, cesur atılımıyla mini saatlerin aranan markasına dönüştü. Her detayı incelikle düşünülmüş tasarımlarıyla sadece zamanı ölçmeyen ‘zamanı anlamlandıran’ marka, bu yönüyle modern kadın için bir aksesuar olmanın ötesinde, bir kimlik ifadesi haline gelmiş durumda.

LAIZA, ilk perakende satışını 2023 yılının Mart ayında gerçekleştirdi. O dönemde yalnızca minik saatlerden oluşan koleksiyonu, sektörde alışılmışın dışına çıkan cesur bir adım olarak dikkat çekti. Başlangıçta ‘fazla küçük’ bulunduğu yönünde eleştiriler alsa da, tüketicilerin olumlu tepkisiyle bir adım öne çıkmayı başardı. Genç, yenilikçi ve stil sahibi Türk kadını bu farklı tasarım yaklaşımını hemen benimsedi. Böylelikle dünyada belki de ilk kez, yalnızca minik saatlerden oluşan bir koleksiyon bu kadar geniş bir kitleyle buluşmuş oldu.

Kısa sürede büyük bir ivme yakalayan satış grafiği, LAIZA’nın sektörde yepyeni bir estetik anlayış başlattığının göstergesi oldu. 2025 yılının Mart ayında markanın koleksiyonuna eklediği ‘DOUBLE LOOP’ VE ‘DOOM GLASS’ modelleri satış trendinin hızla yükselmesini sağlarken, koleksiyon ise daha geniş bir zevke hitap eden çeşitliliğe ulaştı.





Yorumlar