MISIRLI UNDERWER & SOCKS'DAN, YILLIK 60 MİLYON ADETLİK ÜRETİCİ GÜCÜ
- besteertan
- 6 Kas
- 2 dakikada okunur

Türkiye’nin köklü üretici markası MISIRLI Underwear and Socks, 31 Ekim’de Nişantaşı’nda açtığı ilk mağazasıyla sessiz lüks anlayışını perakende sahnesine taşıyor. 100 mağazalık büyüme hedefinin önemli bir adımı olan bu açılış, MISIRLI’nın bir asra yaklaşan üretim mirasından perakendeye uzanan yolculuğunda yeni bir sayfa açıyor.
Türkiye’nin 1927’den bu yana kalite ve zarafetle anılan köklü markası MISIRLI Underwearand Socks, 31 Ekim’de Nişantaşı’nda açtığı ilk mağazasıyla perakende sektörüne iddialı bir giriş yapıyor. Yeni mağaza, ziyaretçilerine yüksek kaliteli ipliklerin ve zamansız tasarımların başrolde olduğu, markanın DNA’sını yansıtan özel bir deneyim alanı sunuyor.
MISIRLI Underwear and Socks, sessiz lüks anlayışını yüksek kaliteli materyaller ve detaylı işçiliğe dayanan koleksiyonlarıyla yansıtıyor. Logolar yerine kumaşın kalitesini ve formun zarafetini ön planda tutan markanın, hem kadınlar hem de erkekler için sunduğu ürünler, günlük kullanımdan özel parçalara uzanan geniş bir yelpazede yer alıyor. Ev giyim, iç giyim, spor giyim ve çorap koleksiyonlarını bir araya getiren marka, zamansız ve konforlu tasarımlar sunuyor.
Dönüşümün Arkasındaki Vizyon
Nişantaşı mağazası, halihazırda koleksiyonlarını kendi web sitesi üzerinden tüketicilerle buluşturan MISIRLI'nın, köklü üretici mirasını girişimci bir vizyonla geleceğe taşıyan stratejik dönüşümünün başlangıcını simgeliyor.

Büyüme hedefleri hakkında konuşan MISIRLI Underwear and SocksYönetim Kurulu Üyesi Murat Eren Taşçı bu vizyonu, “Yıllardır dünyanın en seçkin markaları için ürettiğimiz kaliteyi artık kendi adımızla ve kendi mağazalarımızla tüketiciyle buluşturuyoruz. İlk mağazamız, köklerimizden aldığımız gücü geleceğe taşıyan vizyonumuzun da ilk adımı olacak. Hızlı bir büyüme planımız var, Türkiye’nin önde gelen AVM’lerinde de mağazalarımızı açacağız. İkinci mağazamız da çok yakında açılacak. Hedefimiz kısa zamanda 100 mağazaya ulaşmak. Bu hedefi tutturmak için de inovatif ve kaliteden ödün vermeyen, sürdürülebilir üretim stratejisiyle yolumuza devam edeceğiz” sözleriyle özetliyor.





Yorumlar